wtorek, 7 sierpnia 2012

Pewna prosta historia...

Życie nie jest proste, ale składa się z prostych historii. Decyzja zależy od Ciebie. To tylko "TAK" albo "NIE", a życie może być zupełnie inne niż przypuszczałeś, niż marzyłeś. Inne  niż były najśmielsze Twoje oczekiwania. Chce pokazać, że spełnianie marzeń o podróżach wcale nie należy do niewykonalnych, a "dzikich" krajów wcale nie należy się bać. Wystarczy powiedzieć "NIE" albo "TAK" pewnemu drobnemu zdarzeniu w Twoim życiu, a wszystko się zmienia.
Kiedy postanowiłam pojechać w podróż dookoła świata nie miałam ani pieniążków ani wiele doświadczenia. W ciągu roku dokończyłam sprawy w Polsce, zebrałam pieniążki i leciałam już do Kijowa. Następnie Moskwa i nim się obejrzałam siedziałam na mojej pryczy w przedziale Kolei Transsyberyjskiej. Później już ciężko było się tylko zatrzymać. Spędziłam 7 miesięcy w Azji  i 7 w Ameryce Południowej. Minęło 15 miesięcy od startu i obecnie jestem w Melbourne i podróż się nie kończy.
UWAGA!: PODRÓŻOWANIE MOŻE BYĆ WYSOCE UZALEŻNIAJĄCE!
A oto błyskawiczny skrót z ostatnich 15 miesięcy:
Park Tyrona- Kolumbia:
Dolina Cocora- Kolumbia
Corpus Cristi-Ekwador
Canioning-Ekwador
Rejs Amazonka-Peru
okolice Iquito (Amazonia) PEru
Laguna Churup-Peru
Jezioro Titicaca-Peru
Park Narodowy Avaroa- Boliwia
Rejs przez fiordy -Chile
El Chalten - Argentyna
Borneo:
Jawa
Kopalnia siarki wulkanu Ijen-Jawa
Pałac na wodzie-Bali
Zachód słońca nad Pagan-Birma
Birmańska kobieta
Laotańskie imprezy
Luang Prabang-Laos
w okolicach Vang Vieng - Laos
Okolice Siem Riep - Kambodża
Phnom Penh Kambodża
Halong Bay-Wietnam
Lekcja Kung Fu -Chiny
Tarasy ryżowe-Chiny
Langmusi-Chiny

Krajobrazy Gobi-Mongolia

Krajobrazy Mongolii

Jezioro Bajkał

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz